.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
5 تذکر نمایندگان به رئیس جمهور

مهمترین تذکرات نمایندگان به مسئولان اجرایی تذکر پولادی نماینده ایلام به رئیس جمهور برای تشکیل کارگروه جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در ایلام، تذکر ثروتی نماینده بجنورد به رئیس جمهور به منظور ارائه دستور رسیدگی به مصوبات دولت و وضعیت زیست محیطی استان خراسان شمالی، تذکر سید جلال یحیی زاده نماینده تفت و میبد به رئیس جمهور دباره ضرورت توجه به نظر مراجع تقلید به منظور عدم حضور زنان در ورزشگاه ها حتی به صورت ناظر و ... بود .

مصطفی کواکبیان نیز به رئیس جمهور درباره ضرورت برنامه ریزی جدی برای جلوگیری از ایجاد گرد و غبار در شهرهای کشور تذکر داد و تذکر وی به وزیر دادگستری درباره گزارش سازمان بازرسی در خصوص دانه درشت های مفاسد اقتصادی ، تذکر به رئیس جمهور درباره دستور ابلاغ معافیت سود بازرگانی بندرخرمشهر به مناسبت آزادی روز خرمشهر و تذکر به سایت های جریان ساز علیه نمایندگان و در نهایت تذکر به وزیر خارجه درباره علت انگشت نگاری و تصویربرداری از زائران ایرانی و هتک حرمت آنان توسط سربازان آمریکایی نیز از دیگر تذکرات مطرح شده بود.

در پایان جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس همچنین سئوال محمدرضا خباز سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از وزیر ارتباطات درباره علت سوخت بیش از 80 هزار سیم کارت تلفن همراه و نحوه جبران خسارات مردم اعلام وصول شد./
مهر


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.